مطالب

 

پروردگار متعال و مهربان را بسیار شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف، شهیدپرور و ولایتمدار اصغرآباد را به بنده عطا فرمود. همچنین از اعتماد و حمایت همه عزیزان، خاصه روحانیت معزز، استاندار محترم، نماینده­ ی ارزشمند مردم فهیم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان خمینی شهر، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اصغرآباد، خانواده گرانقدر شهدا و جامعه ایثارگران شهر نیز بسیار سپاسگذارم.

همانگونه که در برنامه­ های خود به اعضای محترم شورای اسلامی و کارکنان و همکاران پرتلاش خودم در شهرداری عنوان نمودم، نگاه من به فردای شهر اصغرآباد، نگاه انسان محور، خِرَدگرایانه با تکیه بر نظر متخصصین است و معتقدم که این شهر با تحقق برنامه های کوتاه مدت و میان مدت، توانایی نیل به آرزوهای بزرگ اما دست یافتنی را دارد.

امید است توفیق همراهی و همدلی همه شما عزیزان، دلسوزان، فرهیختگان، نخبگان، بزرگان شهر در مسیر توسعه پایدار شهری، نصیب اینجانب شود تا با توکل و لطف حضرت باری تعالی، به مدد استفاده از خِرَد جمعی و مشارکت و معاضدت تمامی شهروندان گرامی در جهت دستیابی به شهری شاداب، سالم، اَمن و مناسب برای سکونت و زندگی تلاش نمائیم. لذا این شعار زمانی تحقق می­یابد که متقابلاً شهروندان عزیز، مجموعه شهرداری را به عنوان خادمین خود بدانند.

در مجموعه مدیریت شهری بر آن هستیم که شهر اصغرآباد را با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود با برنامه­ریزی­ها و مساعی هوشمندانه و استفاده از تجارب گذشته و فراهم ساختن امکانات مناسب برای شهروندان و توجه به مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهروندی، همپای توسعه و عمران شهری به جایگاه واقعی خود برسانیم و با روحیه جهادی و اجتناب از حواشی و منیّت­ها، آنچه شایسته این شهر و در خور شهروندان نجیب و دوست داشتنی است را فراهم نمائیم.

حقیقت آن است که برنامه‌ریزی فرهنگی و سرمایه‌گذاری در بخش اجتماعی و فرهنگی در یک شهر نقش بسیار مهم‌تری در مقایسه با سرمایه عمرانی ایفا می‌کند و ثابت شده است که در نظام مدیریت شهری، هر چه سرمایه فرهنگی و اجتماعی افزایش یابد، موجب تقلیل هزینه‌های اجرایی و عمرانی نیز می‌شود. بر همین اساس باید در کنار کارهای عمرانی و زیباسازی فضای شهری به مسأله فرهنگ شهروندی و ارتقای آن با برنامه‌ریزی مناسب توجه کرد؛ زیرا در صورت تحقق این هدف می‌توان به جذب توریست و گردشگر پرداخته و از منافع آن برخوردار شد.

شهر اصغرآباد شهری است که آوازه مردانگی، فضل و بخشش مردمانش، زبانزد عام و خاص است. شهری که لاله های سرخ شهادت، آذین و نشانه پیروی از ولایت سرخ ائمه را نشان می دهد؛ شهری که با تقدیم فرزندانی غیور، شجاع، متفکّر و دلاور در طول هشت سال دفاع مقدس، وفاداریش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد.

معرفی این شهر در ابعاد مختلف دینی، تاریخی، مذهبی و غیره، بهبود و ارتقای زندگی شهروندان، زیباسازی فضای سبز شهر در اولویت اقدامات اینجانب و مجموعه شهرداری می‌باشد. از خداوند منان مسئلت می نمایم ما را در ضل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم از جمله خدمت گزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.             ان­شاءالله          

آرزومندم با استعانت از پروردگار متعال در سایه رحمت بی­منتهای اسلام و در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ظل توجهات خاصه ولی عصر حضرت بقیه الله(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه­ای(مدظله العالی)، و حمايت مسئولين و همراهي و همدلي شما همشهريان مهربان و دلسوز در آينده شاهد خدمات بيشتر و بهتر ، و شكوفائي هرچه تمام تر این شهر بوده این چند صباح امانتداری را با عزت و سربلندی به پایان برسانم.

پیروز و سربلند باشید.    ان شاء ا...

رضا غلامرضایی

شهردار اصغرآباد

تماس با ما

  • استان اصفهان ، شهرستان خمینی شهر خیابان امامت شهرداری اصغرآباد
  • کد پستی : 8435131445
  • 031-33574701
  • 031-33574702
  • 031-33574703
  • شماره پیامک : 3000130014
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار سایت

امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
کل بازدید
705
15817
31012
166401
0
6255612

IP ادرس : 18.119.253.2
2024-05-20 01:51

شعار سال

شعار